LinkedIn to jeden z najskuteczniejszych kanałów pozyskiwania klientów B2B. Znasz to prawda?
Jednocześnie jednak, jeśli to czytasz, jest duża szansa, iż Twój LinkedIn wcale nie sprzedaje tak dobrze jak by mógł i masz poczucie, że mimo potencjału, kanał ten nie przynosi Twojemu biznesowi odpowiednich korzyści.
Przez lata wypracowałem autorski 5P LinkedIn Process, który pozwala sprzedawać usługi i produkty B2B na LinkedIn bez nachalnego masowego kontaktu, spamu czy płatnej reklamy, zamiast tego wykorzystując relacje, account based marketing i selekcję idealnych klientów.
Proces ten pozwoli Ci w sposób przewidywalny nawiązać relacje biznesowe z klientami niezależnie czy Twoja grupa docelowa to małe lokalne firmy, czy duże korporacje.
Jeśli nie czujesz się dobrze z tym, by prosić o chwilę czasu swoich potencjalnych klientów, próbując sprzedać im swoje usługi, to mam dobre wieści: system, który wdrożysz w trakcie LinkedIn Sprint odwróci proces – to klienci zaczną zgłaszać się do Ciebie i prosić o Twoją ofertę.
Celem LinkedIn Sprint jest maksymalnie szybkie wdrożenie i pierwsze efekty sprzedażowe w jak najkrótszym czasie. Dlatego to nie jest zwykły kurs. W ramach programu pracujemy wspólnie przez 6 tygodni, wdrażając wiedzę krok po kroku.
Każdego tygodnia zajęć poznasz inne elementy niezbędne do wdrożenia działającej strategii pozyskiwania klientów B2B na LinkedIn. Otrzymasz jasne wytyczne, elementy i szablony, które pomogą Ci wdrożyć wiedzę w życie natychmiast.
Każde spotkanie będzie także okazją do oceny prac z poprzedniego tygodnia oraz bezpośredniej interakcji z Twoim mentorem (Tomaszem Maciejewskim). Wszystko po to, by zobaczyć efekty sprzedażowe już za kilka tygodni od decyzji o dołączeniu do LinkedIn Sprint!
LinkedIn Sprint to proces, którego efekty dostrzegasz już w trakcie nauki.
Największą przewagą strategii, które poznasz jest to, że to Ty decydujesz, kto powinien zostać Twoim klientem. Wybierz firmy, które przyniosą Ci najwięcej korzyści i z którymi chcesz pracować!
Proces, który wdrożysz odwraca reguły gry. Zamiast gonić klientów i przekonywać ich jak dobra jest Twoja firma i produkt, Twoi idealni klienci przyjdą do Ciebie w odpowiednim momencie.
Dowiesz się zarówno jak zrywać "nisko wiszące owoce" ale także jak zaplanować działania sprzedażowe dla najbardziej wymagających klientów. Dzięki temu Twój proces sprzedaży nie wysycha i cały czas zasilany jest nowymi szansami.
Proces oparty o relacje i wartość sprawia, że gdy Twój idealny klient już się do Ciebie zgłosi, to droga do podjęcia współpracy będzie zazwyczaj znacznie krótsza niż w przypadku innych kanałów sprzedaży. Klient chce pracować właśnie z Tobą!
W LinkedIn Sprint tworzysz proces, który buduje trwałe i pozytywne relacje. To szansa na dodatkowy biznes, polecenia i długoterminowe działania z Twoimi potencjalnymi klientami - nawet jeśli nie dojdzie do sprzedaży od razu.
Cały proces opiera się o działania, na których Twój wizerunek (niezależnie od wyniku sprzedaży) może tylko zyskać. Dodatkowo nie wykorzystujemy narzędzi, które mogą narazić Cię na ryzyko blokady konta na LinkedIn!
Nazywam się Tomasz Maciejewski, jestem konsultantem marketingu i prospectingu B2B, cyfrowym nomadą i przedsiębiorcą, dla którego działalność na LinkedIn jest fundamentem biznesu.
Gdy 4 lata temu zostałem zaproszony do współprowadzenia warsztatu z LinkedIn dla jednej z warszawskich korporacji, byłem mocno zestresowany. Nie miałem wcześniej do czynienia z tym światem, bo moim naturalnym środowiskiem były agencje marketingowe i startupy pracujące zdalnie z takich krajów jak Tajlandia i Kolumbia. A nie duże firmy z biurami w wieżowcach na warszawskiej Woli i Mokotowie.
Okazało się jednak, że moja wiedza i doświadczenie są efektywne i nowotarskie także w takich środowiskach.
Od tego czasu konsultuję i szkolę firmy polskie i zagraniczne w zakresie jakościowego docierania do klientów B2B. Za każdym razem zaskakując metodami, które wykraczają poza powszechną wiedzę o prospectingu.
Dotychczas koncentrowałem się na współpracy z większymi firmami, ale na początku tego roku zacząłem również prowadzić warsztaty otwarte. Wierzę, że mój proces pozwoli zbudować silne fundamenty dla firm koncentrujących się na dotarciu do klientów B2B.
25.05 godz. 18:00 – 20:30
➡ Zaplanujesz działania dostosowane do Twojego biznesu które zrealizujesz w ciągu LinkedIn Sprint
➡ Określisz, do kogo chcesz i możesz dotrzeć na LinkedIn
01.06 godz. 18:00 – 20:30
Jak przygotować i wykorzystać wszystkie możliwości profilu prywatnego LinkedIn w sprzedaży
Jak selekcjonować kontakty i budować sieć kontaktów, by sprzedawać skuteczniej
Jak wykorzystać obecną sieć kontaktów (jeśli ją posiadasz)
Poznasz dodatkowe możliwości Sales Navigatora w zakresie wyszukiwania i docierania do potencjalnych klientów
08.06 godz. 18:00 – 20:30
Jak tworzyć treści wspierające działania sprzedażowe w modelu ABM
Jak generować bezpłatne zasięgi dla swoich treści, które dotrą do grupy idealnych odbiorców bez budżetów
Jak tworzyć treści dla różnych poziomów podejmowania decyzji przez klienta
Przećwiczymy w praktyce proces generowania pomysłów i tworzenia postów
15.06 godz. 18:00 – 20:30
Poznasz kilka sposobów na dotarcie i skupienie uwagi wcześniej wybranych odbiorców
Poznasz sposób na zarządzanie prospectingiem i nawiążesz pierwsze kontakty
Dowiesz się jak wykorzystać możliwości opcji premium LinkedIn (Sales Navigator) + otrzymasz 2 miesiące bezpłatnych testów (jeśli nie korzystałeś z Sales Navigator wcześniej).
22.06 godz. 18:00 – 20:30
Czas na pierwszą wertyfikację wdrożonych działań po zderzeniu z rynkiem. Nasz ekspert (Tomasz Maciejewski) pomoże Ci w dokręceniu śrubek przed kolejnymi działaniami i wychwyci ewentualne braki i błędy.
Data ostatniego spotkania zostanie uzgodniona z grupą!
Po około 2 miesiącach działań (termin zostanie ustalony wspólnie z grupą) spotkamy się ponownie by raz jeszcze zderzyć Twoje działania, pierwsze wyniki i pytania z ekspertem, który udzieli Ci praktycznych rad przed działaniem w większej skali!
Wracaj do nagrań z wykładów tak często jak potrzebujesz. W pierwszej, promocyjnej edycji otrzymujesz aż rok dostępu do nagrań i wszystkich pozostałych elementów!
Oprócz wiedzy przekazywanej podczas głównych spotkań na platformie LinkedIn Sprint znajdziesz także dodatkowe materiały, przykłady, inspiracje i wzory, które pomogą Ci jeszcze szybciej wdrażać wiedzę i generować wyniki.
Otrzymasz dostęp do zamkniętej społeczności ze wsparciem naszych ekspertów oraz pozostałych Uczestników Linkedin Sprint na Facebooku.
Jeśli wcześniej nie miałeś okazji korzystać z Sales Navigatora mamy dla Ciebie 2 miesiące (zamiast standardowego miesiąca) okresu próbnego do wykorzystania bezpłatnie. Standardowo 2 miesiące korzystania z tego narzędzia to koszt 598 zł netto.
Start już w czwartek o 18:00
Wiemy, że temat sprzedaży na LinkedIn potrafi przytłoczyć. Wiemy też, że nie masz czasu na przerabianie i wdrażanie dziesiątek godzin teorii.
Dlatego LinkedIn Sprint zbudowany został w formie 6 spotkań (aka Sprintów), podczas których od razu uczysz się jak wdrażać poszczególne elementy w życie.
Efekt? Po 6 tygodniach masz wdrożoną strategię, która generuje dla Ciebie pierwsze efekty sprzedażowe!
Cały proces realizowany jest w małych grupach i ze stałym wsparciem Twojego eksperta (Tomasz Maciejewski).
Twój główny segment odbiorców to inne firmy i przedsiębiorcy.
To również idealne miejsce dla solo specjalistów działających na rynku B2B!
Prezentowane metody sprawdzą się najlepiej w firmach, dla których jeden nowy klient jest warto co najmniej kilka tysięcy złotych.
Jeśli sprzedajesz do klienta indywidualnego, to niestety prezentowane metody nie sprawdzą się u Ciebie.
Jeżeli sprzedajesz produkty (nawet B2B) ze średnim zyskiem kilkudziesięciu czy kilkuset złotych, to nie będą metody dla Ciebie.
W ramach działań wykorzystujemy prywatne profile na LinkedIn. Jeśli wstydzisz się pokazać, to niestety nie ruszysz z miejsca.
Deal jest prosty. Uznasz, że ten system wnosi odpowiednią wartość do Twojego biznesu… albo zwracam Ci pieniądze.
Nie ma haczyków, wystarczy jeden e-mail w ciągu 14 dni od zakupu, jeśli uznasz, że to nie dla Ciebie z jakiegokolwiek powodu – otrzymujesz 100% zainwestowanej kwoty bez zadawania zbędnych pytań.
Do wtorku 23 maja możesz skorzystać z promocyjnej ceny Early Bird na pierwszą edycję szkolenia.
To najniższa cena, jaka kiedykolwiek będzie oferowana dla tego produktu!
Polecamy wygenerować 5-10 godzin tygodniowo by solidnie przepracować każdy z modułów i od razu wdrażać nową wiedzę w życie.
Oczywiście mocno zależy to od procesów sprzedażowych w Twojej niszy, niemniej jednak pierwsze kontakty sprzedażowe najpewniej nawiążesz już w trakcie trwania LinkedIn Sprint.
Możesz zrezygnować z udziału aż do zakończenia drugiego (z 6) modułów.
Tak, po zakupie otrzymasz polską fakturę VAT 23%.