fbpx
  • 00Dni
  • 00Godzin
  • 00Minut
  • 00Sekund

PROMOCYJNA PRZEDSPRZEDAŻ DO 29 MAJA

Zacznij mierzyć odpowiednie akcje i zarabiaj więcej w swoim biznesie on-line.

Dzięki Growth Analytics

Brak dokładnych danych, może zabić Twój biznes 😵‍💫

Zbieranie niewłaściwych lub niedokładnych danych, może być bardzo kosztowne dla Twojej firmy.

Nie wiesz które kanały konwertują najlepiej. W jakie działania marketingowe warto inwestować. Jakie elementy marketingu czy Twojej strony internetowej przyczyniają się do konwersji, a które wręcz przeciwnie. W dodatku Twoja strona nie jest zgodna z regulacjami prawnymi co do zbierania i przechowywania danych.

Potrzebujesz dokładnej analityki, by skalować sprzedaż.

Jeśli dziś ⤵

To prawdopodobnie potrzebujesz Growth Analytics.

70 kontaktów z marką przed zakupem. Śledzisz je?

Szacuje się, że dzisiejszy konsument potrzebuje od 7 do nawet 70 interakcji z Twoją marką, zanim zdecyduje się na zakup.

Większość firm nie zdaje sobie sprawy z tego, jakie działania podejmują ich potencjalni klienci przed dokonaniem zakupu. To powoduje, że Twoje decyzje marketingowe opierają się na niepełnych danych, co może prowadzić do błędnych inwestycji i utraty klientów.

Dlaczego To Jest Ważne?

Bez precyzyjnej analizy i śledzenia każdego kontaktu z marką:

❌ Nie wiesz, co działa: Nie masz pojęcia, które działania marketingowe przynoszą najlepsze rezultaty.

❌ Tracisz pieniądze: Inwestujesz w kampanie, które mogą nie przynosić zwrotu z inwestycji.

❌ Nie rozumiesz klientów: Brak pełnego obrazu ścieżki zakupowej klienta utrudnia personalizację oferty.

Zacznij podejmować decyzje biznesowe na podstawie danych. Bez zgadywania.

Wyobraź sobie, że masz pełen obraz każdej interakcji klienta z Twoją marką.

Wiesz dokładnie, co działa, a co wymaga poprawy.

Wiesz jakie akcje wykonał Twój odbiorca, zanim dokonał zakupu.

Potrafisz połączyć dane z Facebooka, Google czy kanału e-mailowego, bo wiesz, że droga do zakupu biegnie przez wiele kanałów. 

Mierzysz odpowiednie metryki na różnych etapach procesu pozyskiwania klienta. 

Każda złotówka zainwestowana w marketing przynosi oczekiwane rezultaty, a Ty masz pewność, że podejmujesz najlepsze decyzje dla swojego biznesu na podstawie jasnych i czytelnych dashboardów z danymi.  

Innymi słowy, Twoja analityka działa tak, jak powinna. 😉

Dzięki Growth Analitics ⤵

Zmierzysz swój biznes precyzyjnie

Narzędzia do analityki przekłamują dane lub gubią je po drodze. W Growth Analytics pokażemy Ci jak poradzić sobie z wyzwaniami dokładnego śledzenia użytkowników i podejmowania decyzji na podstawie prawdziwych danych.

Wdrożysz standardowe i niestandardowe konwersje

Konwersje takie jak zakup czy wypełnienie formularza zgłoszeniowego, to oczywiście nasze priorytety, które nauczysz się mierzyć dokładnie, ale pokażemy Ci także, w jaki sposób sprawdzać inne akcje, często nietypowe jak np. procent obejrzenia wideo na Twojej stronie WWW.

Zbudujesz przejrzysty panel analityczny

Zapomnij o śledzeniu danych w Google Analytics, z których i tak nie jesteś w stanie wyciągnąć właściwych wniosków. Pokażemy Ci jak prostymi narzędziami zbudować przejrzyste panele pokazujące te dane, które są ważne dla Twojego biznesu!

Wdrożysz analitykę zgodną z prawem

Wdrożysz politykę cookies i zgody, które będą zgodne zarówno z wytycznymi narzucanymi przez Google jak i przez prawo europejskie. Bez tego Twoja strona narażona jest na spadki w wynikach wyszukiwania.

Kim jestem i skąd pomysł na Growth Analytics?

Nazywam się Krzysztof Wołowicz. Na co dzień jestem przedsiębiorcą i CEO projektu Wizyter – narzędzia SAAS do umawiania spotkań dla lokalnego biznesu. 

Zarządzając biznesem o ograniczonych zasobach, potrzebowałem jasnych informacji czy podejmowane działania marketingowe przynoszą realne korzyści, oraz prostych w analizie wskaźników, które klarowanie pokaża czy firma zmierza w dobrym kierunku. 

Tak też narodził się pomysł na Growth Analytics, który razem z Mateuszem połączyliśmy z metrykami mierzonymi w ramach metodyki Growth Plan. 

Co otrzymasz w ramach Growth Analytics ✅

#1 Fundamenty wdrażania analityki

Jeśli Twoja analityka to jeden wielki bałagan, to zaczniemy od wdrożenia krok po kroku kodów śledzących, konwersji, źródeł danych itp. 

➡ Dzięki temu masz, że zbierasz właściwe dane i nie gubisz ich po drodze od samego początku. 

#2 18 gotowych instrukcji wdrożeniowych

Po wdrożeniu podstaw i załataniu błędów w Twojej dotychczasowej analityce, otrzymasz 18 gotowych instrukcji wdrożeniowych. Znajdziesz tu konkretne rozwiązania analityczne dla Twojego biznesu, takie jak wdrażanie zgód cookies zgodnych z Google, śledzenie konwersji formularzy, dodawanie map cieplnych i wiele innych.

➡ Dzięki temu wdrażasz potrzebne Ci rozwiązania analityczne od pierwszego dnia. 

#3 Zbudujesz własny panel analityczny

Otrzymasz także instrukcję i proste narzędzia, dzięki którym zbudujesz własny panel analityczny, który pokaże dane ważne dla Twojego biznesu i dla Ciebie. Zapomnij o czytaniu danych w Google Analytics, z których nic nie wynika.

➡ Dzięki temu podejmujesz lepsze decyzje biznesowe i oszczędzasz czas na analizowaniu danych.

#4 Prześledzisz ścieżkę klienta i połączysz dane z wielu źródeł

Twój odbiorca zanim podejmie ostateczną decyzję o zakupie Twojego produktu lub usługi, potrzebuje czasami kilkudziesięciu kontaktów z Twoją marką. Trafi 

➡ Dzięki temu gromadzisz i zarządzasz danymi po swojej stronie i możesz dysponować nimi w nieograniczony sposób. 

#5 Dowiesz się jakie akcje podejmował konkretny użytkownik Twojej strony przed konwersją

Zyskasz także niezwykle cenną możliwość śledzenia nie tylko ruchu jako całość, ale również poszczególnych akcji, które wykonywane były przez poszczególnych odbiorców Twojej strony. 

➡ Dzięki temu możesz zlokalizować ważne elementy procesu sprzedaży, których potrzebują Twoi idealni klienci w ścieżce zakupowej. 

#6 Zgromadzisz dane, które należą do Ciebie

Ostatni punkt to opcja dla tych najbardziej wymagających. Pokażemy Ci, w jaki sposób gromadzić dane na własnym serwerze, tak by nie być zależnym od dużych narzędzi i ich ograniczeń. 

➡ Dzięki temu gromadzisz i zarządzasz danymi po swojej stronie i możesz dysponować nimi w nieograniczony sposób. 

🎁 Bonus: Dożywotni dostęp

Standardowo Growth Analytics oferowany będzie w opcji z rocznym dostępem. Obecnie otrzymujesz dożywotni dostęp do programu i jego aktualizacji!

➡ Dzięki temu masz dostęp do wiedzy wtedy gdy jest Ci ona niezbędna, oraz korzystasz z aktualizacji programu na zawsze!

Promocyjna przedsprzedaż i najniższa cena tylko do 29 maja!

  • 00DNI
  • 00GODZ.
  • 00MINUT
  • 00SEKUND

Nie masz na to czasu?

Bez obaw. Growth Analitics to tylko praktyczna wiedza i gotowe do wdrożenia schematy od zaraz!

Wiemy, jak to wygląda zazwyczaj. Kupujesz kurs on-line, zderzasz się z dziesiątkami godzin wideo i ostatecznie nic nie wdrażasz w życie. 

Dlatego Growth Analitics ma formę krótkich, gotowych do wdrażania instrukcji, wzbogaconych o wideo tam, gdzie jest to absolutnie niezbędne. 🙂

Czy to zadziała w moim biznesie?

Krótka odpowiedź brzmi: TAK!

W zależności od modelu biznesowego będziesz mierzył inne cele, zdarzenia i kanały. Jednak dziś każdy biznes realizujący działania on-line, jest w stanie budować ogromną przewagę dzięki prawidłowo wdrożonej analityce i zbieraniu właściwych danych. 

Nawet jeśli dziś nie generujesz dużego ruchu, pokażemy Ci jak analizować poszczególne sesje użytkowników i podejmować dalsze decyzje marketingowe i biznesowe. 

Ile to kosztuje?

Pytania i odpowiedzi:

Jak dużo treści muszę tworzyć?

Niewiele. Cała idea Content Machine polega na tym, by nawet niewielką ilość tworzonych treści zmienić w maszynę content marketingową i dziesiątki treści publikowanych miesięcznie.

Jak dużo czasu muszę poświęcić?

W ciągu kilku godzin jestem w stanie stworzyć i zaplanować treści na cały miesiąc. Content Machine zdecydowanie ułatwi Ci także delegowanie całości lub części procesu.

Czy proces mogę wykorzystać dla starych treści?

Zdecydowanie tak!

Jeśli publikujesz od dawna, to Content Machine pozwoli Ci dać drugie życie nawet bardzo starym publikacjom (o ile są aktualne merytorycznie). Tak naprawdę, jeśli tworzysz od jakiegoś czasu, ale wcześniej nie promowałeś swoich treści zbyt intensywnie, to Content Machine pozwoli Ci osiągać wyniki z treści, nawet jeśli nie opublikujesz nic nowego przez wiele miesięcy lub lat!

Czy po zakupie otrzymam fakturę VAT?

Tak, po zakupie otrzymasz polską fakturę VAT 23%.