fbpx

67 gotowych do wdrożenia taktyk

dzięki którym rozwiniesz sprzedaż w swojej firmie

OFERTA SPECJALNA TYLKO DO 21 MAJA

KUP 67 TAKTYK ZA 67 ZŁ BRUTTO (51% TANIEJ)

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Taktyki, które wykorzystuję w swojej pracy Growth Hackera

Aby budować wzrosty on-line, zasadniczo potrzebujesz dwóch rzeczy. 

Strategii i taktyk, które tę strategię zasilą. 

Jeśli czujesz, że w Twoich strategiach, kanałach dotarcia, procesach sprzedaży nie dzieje się ostatnio nic nowego i utknąłeś, to właśnie udostępniam Ci bazę 67 moich ulubionych taktyk. 

Wszystkie taktyki posegregowałem w kategorie ze względu na typ i model biznesu (np. e-commerce czy B2B), obszar, w jakim działa taktyka (np. SEO czy PPC), a także fakt czy wymaga budżetów oraz dodatkowych narzędzi. 

Korzystaj do woli! 🙂

Kto wykorzysta taktyki w praktyce?

Zasadniczo dla każdego biznesu, niezależnie od jego wielkości. Aby z bazy korzystało Ci się jak najlepiej, do każdej z taktyk przypisałem 1 z 4 modeli biznesowych:

B2B

Taktyki, które sprawdzą się w przypadku biznesów produktowych i usługowych oferowanych do innych firm (przykład: agencja marketingowa lub freelancer tworzący strony WWW).

B2C

Taktyki dla biznesów i Twórców oferujących swoje produkty i usługi dla klientów indywidualnych (przykład: szkoła języka angielskiego dla dzieci).

E-commerce

Baza taktyk to także propozycja przygotowana z myślą o właścicielach i marketerach obsługujących sklepy internetowe. W środku czeka kilkadziesiąt taktyk przygotowanych z myślą o e-commerce.

SAAS

Taktyki sprawdzą się także w biznesie oferującym abonament na rozwiązania softwarowe. Jeśli prowadzisz SAAS, to również znajdziesz dla siebie kilkadziesiąt taktyk z różnych obszarów.

Do jakich celów wykorzystasz taktyki?

Poniżej znajdziesz 12 najważniejszych obszarów marketingu i sprzedaży, w których zastosujesz taktyki:

SEO

Taktyki, które wspomogą Twoje pozycjonowanie w Google i innych wyszukiwarkach.

E-mail marketing

Taktyki pomagające zdobywać więcej odbiorców na listach e-mail i generować więcej sprzedaży w tym kanale.

PPC

Taktyki poprawiające wyniki w takich kanałach jak Facebook Ads czy Google Ads (i inne kanały reklamy płatnej).

Social Media

Działania wspomagające generowanie wyników w kanałach społecznościowych (FB, Instagram, TikTok).

Cold outreach

Taktyki dla takich obszarów jak cold e-mail marketing czy działania sprzedażowe na LinkedIn.

Branding

Taktyki wspomagające budowanie zasięgów i świadomości marki u odbiorców.

Content marketing

Działania związane z marketingiem treści, ich promocją, dystrybucją i redystrybucją.

Webinary i live

Taktyki dla osób zdobywających klientów przez prowadzenie spotkań live on-line.

Landing pages

Taktyki poprawiające skuteczność tak zwanych stron lądowania (eng. landing page)

Optymalizacja konwersji

Taktyki z zakresu CRO, czyli szeroko pojętej optymalizacji konwersji sprzedażowej.

LTV

Taktyki poprawiające średnią wartość klienta w czasie w Twoim biznesie.

Psychologia sprzedaży

Taktyki z zakresu psychologii podejmowania decyzji przez klientów w biznesie.

GWARANCJA ZADOWOLENIA ✅

Deal jest prosty. Uznasz, że ten produkt wnosi odpowiednią wartość do Twojego biznesu… albo zwrócimy Ci pieniądze

Nie ma haczyków, wystarczy jeden e-mail w ciągu 14 dni od zakupu, jeśli uznasz, że to nie dla Ciebie z jakiegokolwiek powodu – otrzymujesz 100% zainwestowanej kwoty bez zadawania zbędnych pytań.

Ile to kosztuje?

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy